måndag 9 april 2012

HUR

ska man orka jobba imorrn!?
De e ju nu man skulle behöva ledigt! Påsken har vart ett väldans flängande i år. Middag me min släkt en dag, Coffes familj en dag å idag har vi vart hos Millan å Jocke.. Bland annat.

Löparskorna har iaf åkt på idag!
Om än bara för en promenad. Bättre än inget tänkte ja :)


Man mår verkligen inte bra av å käka godis å efterrätter i 5 dar.. Uäk. Nu blire andra bullar ett tag!

Coffe har förresten beställt golfset till barnen nu så frågan e lite om inte ja oxå ska ta upp den biten.. om barnen tycker att de e roligt så gör ja de. De e nog avgörande. Än så länge verkar de mest va golfbilen som lockar ;)

Jag har införskaffat oss 2 fina pappelinamattor idag. Den ena kommer dock om 2-4 dar. Blev nougat å vaniljfärgade. Nu e vi verkligen redo för inflytt!!!
Bara 2 soffbord å lite belysning som återstår! Å 2 mattor.. Men de e redan noga utvalt så de gäller bara å få me sej mr Coffelito eftersom de blir rätt tungt å bära ;)

Time to sleep!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Åhh synd att vi inte bor i Tullinge om du ska börja spela golf!! Antar att det är där du tänker spela... Jag vill ju börja spela men inte Fredrik =)

    SvaraRadera
  2. Skulle oxå vilja ut å röra mig, men istället sitter jag med en chokladbit i handen..
    När ska vi ses?
    Puss

    SvaraRadera