söndag 18 december 2011

Soppatorsk.. Varför blir ja förvånad? Ibland gör jag själ för min hårfärg :) men ja trodde verkligen att de skulle gå å köra liiiite till. En promenad till Statoil, tanka en bensindunk å sen kunde jag glida till
macken å tanka bilen oxå :) FULLT :) jag fattar inte varför jag har haft för vana att inte tanka fullt! Förmodligen för att de e så jäkla tråkigt å lägga 800 kr på bensin! Även om de inte blir billigare å tanka 300 kr i taget ;) Promenaden gjorde verkligen inte gott för min förkylning kan ja säga. Nu hostar ja oxå! Fän. Ja å mamma kom iaf tillslut till Huddinge och BR. Kunde inte låta bli å köpa ett PET shops hus till Emilia å Filippa. De va halva priset för medlemmar! 399 kr istället för 799 kr. Vilket klipp! Så de ska dom få tillsammans på julaftonsmorgon. Dom kommer älska det ;) mammas å pappas hus e julpyntat å klart nu. Å
sen snön föll igår så ere ju faktiskt juligt! Barnen har vart ute å gjort snögubbar å åkt stjärtlapp me grannbarnen här idag. Äntligen lite julstämning - även om de dröjde till 4e advent!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar