lördag 17 december 2011

Kära kollegor

Alla har väl sina favorit-arbetskompisar antar ja. E man på en stor arbetsplats som vi så blir det oftast en hel del smågrupper i grupperna.








Theresa är den som jag hänger mest me. Hon e den som e mest lik mej. Gillar Sofia väldigt mycket oxå! En sprallig å spontan tjej. Å Maria, vi har alltid haft nån speciell relation. Vi vet vart vi har varandra. Kan ventilera med varandra och hjälper varandra :) guld värt! Åså har vi mammalediga Anna. Jag hoppas VERKLIGEN att du får komma tillbaka till enhet 2!! Du fattas oss!! Sist men absolut inte minst. Eva. Ungefär som kärlek vid första ögonkastet. Shit va vi gillat varann :) vi är nog inte så lika. Kanske mer att vi kompletterar varann. Hoppas att ja får jobba på samma enhet som henne igen nångång. De e ju så jäkla viktig att man trivs på jobbet. Vaken tid så e man ju mer där än hemma! Jag trivs jättebra på mitt jobb :) hoppas att du oxå gör de:)

Location:Julfest på tingsrätten

1 kommentar:

  1. Sånt där jobb vill jag oxå ha! Det viktigaste är att man trivs på jobbet::. Utan tvekan! Kram vännen

    SvaraRadera