fredag 18 november 2011

Åså vare äntligen helg!

Efter en mindre bra vecka! Filippa har vart sjuk å bilen å har tokpajjat. Så nu består helgen dels av å leta ny bil. Suck. Hade inte räknat me å lägga sparpengar på en ny bil! Å ja å Coffe e till å me oense om vad vi ska köpa för bil å hur den ska betalas. Jag vill inte ta billån. De kan han tänka sej. Jag tycker vi kan skita i stenbänkskivan i köket. (ja ville ju ändå inte ha de..) De skulle vi spara 30 000 spänn på. Han helvägrar. Jag vill absolut ha en kombi! Han menar på att den drar mer bensin. Sådär håller vi på.. Jag hoppas iaf på en V70. Manuell.
Jaja, de ska fan inte va enkelt.
Ikväll blire tidigt isäng! Typ nu. Imorrn ska ja me mamma å farmor till Ikea. (å barnen ska fp va på småland) De rycker ju liiite i mina inredningsshoppingnerver måste ja säga men förhoppningsvis kan de stillas lite av å va smakråd :) imorrnkväll väntar tjejmiddag hos Jenny! Trevlans!

Nåra bilder från veckan:


Filippa hjälpte mej å skrapa bilrutan i morse :)


Bowling å middag me släkten!


Mellanmål innan gymnastiken..

Veckorna rusar iväg - men ingen e gladare för de än jag ;) om 11 dar kommer vårt hus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar