måndag 13 juni 2011

Nu har vi gjort NY!

De va väl ungefär som jag tänkt mej. Tokstort å tokmycke folk. Å massa shopping!!Hade dock inte räknat me att de skulle va 98 fahrenheit å att ja skulle åka på värmeslag. Å bli sängliggandes 1 dygn. Fy fan för de! Men trots att ja förlorade en dags shopping känner jag mej nöjd över mina inköp :) Blev idsmink, Gant, Ralph Lauren, Michael Kors, Abercrombie & Fitch, Victoria Secret m.m. m.m. E supernöjd me mina vita nikespringskor - som oxå va mitt sista inköp innan de va dags å rusa tillbaka till hotellet för hemfärd :) Hade kanske vart klokt å köpt dom först - å gått i dom. För fy tusan va denna resa har slitit på fötterna.. Vi har vart helt slut på kvällarna, efter 12 timmarspass på stan. De går bara inte å kombinera shopping å party i NY på 5 dagar!Nu ska jag försöka ta igen lite sömn å försöka käka lite. Vågen pekar på 49 kg! Tappade 2 kg på 5 dar! Beror väl både på alla långa promenader å att jag blev dålig å inte kunnat käka normalt.

1 kommentar:

  1. Så himla typiskt att bli sjuk på en resa.. Kan du inte lägga upp lite bilder på inköpen då, sjukt nyfiken!! Puss saknar dig!

    SvaraRadera