torsdag 19 maj 2011

Filippa K



Kom hem me den röda klänningen idag.. har suktat lite efter den å nu eren min!

Imorrn åker den på :) å den ska såklart få följa me till NY oxå!

Ni ser en liten del av den på fotot :)

Åså blev de en liten present till Coffe. En rosa Peak piké. Jättefin!

Funderar starkt på å ta en semesterdag imorrn å gå till frissan.. mamma slingade mitt hår å de blev inte riktigt bra kan ja säga.. lite för gul/guldigt för min smak. Fääään!

Syns inte så jättebra på bilden dock.

Har egentligen varken tid eller pengar som jag vill spendera hos nån frisör!!!

Nu ska ja sura lite över mitt hår å sen ska ja hoppa i säng! Imorrn blir en lång dag.

Ska möta upp Coffe, Malin, Lina å Peter runt kl. 18 i stan för en liten fördrink.

Sen ska vi på födelsedagspartaj hos Emma. Å sen utgång på de! Låter strålande!

Har förresten börjat fundera på hur fan ja ska orka parta 5 nätter i NY! Sist jag partade så många dagar va när ja å Malin va i Magaluf 2003! Å de vet ju alla hur de gick..

Jaja, får väl köra varannan vatten :)


Gonatt!

1 kommentar:

  1. Å vilken snygg färg på klänningen !! Det ser inte gult ut i håret. Jag ska ringa vid 10 å kolla om de har någon klipptid idag på Vasagatan, hoppas en ny frilla kanske det lyfter upp mina icke partykläder..

    Puss

    SvaraRadera