måndag 30 maj 2011

Filippa har vart hemma me mej idag

å antingen har hon tyckt att de vart skittråkigt eller så e hon inte heller på topp..
hoppas på de förstnämnda.

För de e verkligen skittråkigt å ligga på soffan i de här underbara finvädret!

Min röst e tillbaka iallfall, å de e ja glad för :) Halsontet hoppas ja kunna råda bot på ikväll när ja får hem mina Zyx! Förhoppningsvis blire jobb på onsdag! Annars hinner ja ju inte träffa mina kära kollegor nått innan jag drar till NY!

Farfar hämtar Emilia på dagis idag å följer me henne till fotbollen. Hihi, han trodde han gick i pension. Nu har han 3 barnbarn på halsen å de e väl tveksamt om han vart så upptagen nångång som han e nu :) Vi e såå tacksamma för all hjälp å Emilia å Filippa verkligen älskar å vara me farmor å farfar å mormor å morfar!

För att förgylla denna skitdag nått så tänkte jag i vart fall göra en god middag!
Fläskfilé, grillade grönsaker, Café de parissås å vitlöksbröd! Hoppas de smakar nått..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar