torsdag 3 februari 2011

Första tanden e tappad

Får se om tandfén kommer i natt :)
Den har vart jättelös i flera dagar å Emilia har ständigt vickat på den me tungan å fingrarna.
När vi kom hem från dagis idag fick jag knyta en tråd runt tanden åså tänkte vi hjälpa den på traven lite. Men de räckte me att ja knöt en knut å sen fick Emilia snöret i handen å plopp sare så dinglade den i snöret! Hon va så glad, å stolt förstås, våran fina stora tjej!

Idag har mäklaren vart här oxå! Känns hoppfullt! Så nu måste vi börja rensa å fixa iordning inför fotograferingen å visningen. De ska bli så kul! Så nu ska jag shoppa lite fina grejer som jag ändå vill ha till huset sen. Ska kosta på oss lite nya badlakan å handdukar från Lexington, (eftersom min kära syster förstört våra me sin ansiktstvätt..) ny badrumsmatta, nya sängkläder, lite ny belysning å annat piff som jag hoppas ska gynna vår försäljning :)

Imorrn ere äntligen fredag igen! Har sett fram emot den här helgen! Filippa ska me en kompis hem efter dagis imorrn å ja, Emilia å mamma ska åka å handla till Emilias diskokalas på lördag. De blir 23 barn å fullt hus här! Ska bli såååå kul :) På kvällen kommer mamma å pappa över med middag, så vi slipper laga mat i allt kalasstök. På söndag kommer släkten å firar Emilia.

En helg precis i min smak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar