söndag 30 januari 2011

Efter regn kommer solsken

Coffe pajjade ryggen i fredags på tennisen å har spenderat största delen av helgen i liggläge.
Han va på akuten å fick ett gäng mediciner å ska till naprapaten imorgonbitti, så hoppas de ger me sej snart!

Jag har fått agera ensamstående 3barnsmamma.. skjutsa hit å dit, lämna här å där, handla, laga mat, ja de mesta utom å städa som helt har fått ligga på is den här helgen.

Inte nog me de, från å me imorrn får jag lov å gå till dagis å jobbet.. bilen startade inte igår när jag skulle hem. Så nu måste vi nog köpa en ny bil. De har jag visserligen velat länge.
En svart volvo v70, om ja får bestämma, å hålla mej inom gränserna för vad vår ekonomi tillåter just nu :) Å då menar jag inte en sprillans ny bil.

De ska bli såååå skönt å åka till Hasseludden Yasuragi på tisdag-onsdag! Äta massa gott å badabadabada! På dagarna är det visserligen seminarium, men de kan jag stå ut me ;)

Nu ska jag göra Coffe sällskap i soffan å se Wallander!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar