måndag 27 december 2010

HM

Spring season 2011 är här! Å de lutar åt att jag kommer bli guldkund i år igen :)
Coffe fick en smärre chock när jag fick nån form av årssaldo från HM för nån månad sen.. å jag blev väl oxå lite överraskad över att jag handlat så mycket, även om VÄLDIGT mycket har varit till barnen. Det är ju inte särskilt ekonomiskt när dom har samma storlek å vill ha likadana kläder.. d blir ju dubletter av i stort sett allt. De måste ju va rättvist, eller måste de inte d?

Kontraktet på vårt hus är tecknat nu oxå! Känns superbra!
Det dröjer dock förmodligen till april 2012 innan vi kommer kunna flytta in, men antar att de kommer vara värt de! Vi kommer ju få huset precis som vi vill, de hade jag inte ens vågat hoppats på! Ser förstås mest fram emot att få inreda å fixa! Jag älskar ju vitt så vita breda trägolv är ett måste! Jag tror inte vi har vart så överens om nått som vi är med det här husbygget! So far, so good :) Ska fota tomten nån dag i veckan så ni får se!
Nu ska jag sätta på en film till barnen här som äntligen kommit överens om Barbie i ett modeäventyr. De hade långa diskussioner om vilken film de skulle bli.. Jag ska plocka ur tvättmaskinen å sätta på en ny innan det är dags för middag, undra om färsk pasta med kräftstjärtsröra kan få Coffe å kika på lite mellandagsrea med mej i Skärholmen efter maten ;) Hope so!

1 kommentar:

  1. vad är guldkund egentligen?? jag trodde jag handlade mycket när man får sisådär 500kr i bonus att handla för efter årets slut! jag måste nog ligga i lä ändå =)
    kul med shopping, jag vill oxå komma iväg. men känner mig ganska fast hemma med kidsen, blir mest kaos att ta med båda eller snarare att man inte får tid att kolla nåt åt sig själv!!
    så kul med huset, det ser vi fram emot! bastukväll och dopp i sjön! så najs..! PUSS finaste

    SvaraRadera