fredag 31 december 2010

Grattis mannen!


Vi har vart å grattat Stefan som blev 27 år idag, hipp hipp hurra! Vi fick smarriga mackor me massa gott pålägg å en jättegod marängtårta me massa grädde me jordgubbar i! Så nu får vi inte äta nå mer innan de e dags för nyårsmiddagen! Vi ska va hos Jenny å Peter vid 17.30 å där blire en trerättersmiddag med hummer, oxfilé å vit chokladpannacotta, mums!

Mina uggisar i all ära, men dom är ju jättehala! Om jag va Bambi på hal is innan så finns det nog inte ord för vad jag är nu! Efter kalaset hos Stefan bar jag Emilia till bilen (även hon hade ätit lite för mycket av de goda å hade fått ont i magen..) då halkade jag till å drog me mej henne ner i en snödriva.. som tur va så vare mjuk snö å ja hamnade inte över henne! Men de va ju nån bakom som fick sej ett gott skratt iaf.. aldrig mer bära barn i uggs!
Så nu sitter hon i soffan å kläderna hänger på tork :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar